دلنوشته های وحید کیاپور

فرهنگی.ادبی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ فروردين ۹۹، ۱۶:۰۶ - علی شبانه
    همم...

غروب عاشقانه

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۲۴ ب.ظ

 

رو به پایان است ...

خورشید اندک اندک خیمه ی نور را برمی چیند  و بارو بنه اش را سوار بر مرکب غروب می کند ...

رو به پایان است ...


اخرین نفسهای روز و اخرین تلٵلو زرفام خورشید گیتی گستر


..صدای پای شب نرمک نرمک  بگوش جان می رسد و به چشمِ سر می اید ...



دلهای پر از بعض آرام آرام سفره ی گلایه ها و دلتنگیها را پهن می کنند ..تا شبانگاه شاهدی بر انجمن

دلدادگی بجای نگذارند ..


چشمی نبیند انچه در رثای دل پر از غصه ی خود می سرایند ....



رو به پایان است ...

پایان گفتنی های رنگ الود ، 


امدنهای بی حاصل و رفتن های بی ثمر...



گوشها خسته از شنیدن یاوه  و چشمها اشک الود از دیدن تزویر ....



همه می روند و جای خودرا به  تاریکی و سیاهی اما حقیقتی محض می دهند ..

همه را پایانی است ...



اما شروع من ...شروع غمگساری ناداشتنت و تبلور جهانی که من سلطان و تو ملکه  آنی تا ساعاتی

بعد اغاز می شود .


جهانی که در ان کسی جز من و تو نیست ..

جهانی برای ما و دنیایی فارغ از هر نامحرم متخاصم ...

که گفتگوی من و تو  اغاز می شود و 

زینهار که خلعت عاشقی برتن کنی و در حجله ی  محرمانه مان بوقت حاضر باشی ..


من منتظرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی